Tuesday, November 24, 2009

merapu merapa merapi -_____-' aku pon x phm tajok nie.



cuti skola nie glerr best.sbb hujann.best giler mndie hujan..tp an takot gle nk mghadapi 2010.erm mnakotkan sbb aku jd spm candidate..kna brusaha gler2 utk dpt kjayaan yg sgt sukar utk digapai.no more fooling around.its kinda hard bcos i use to it.soo cuti nie aku kna la blaja.boringnyerrrrrrrrr(bia x start lg pon .hahah).jeles ngan leka sbb die da nk abes spm.sbb nnt tyme aku struggle gle2 taon dpan die bley laa bwat mcm2 bnde yg bestt. :( (leka ngadew :P).nway hope leka dpt 10A's!! chaiyok leka!! harap2 die jpt jd doktor sbb ble bsar nnt klu aku pokai bley suwoh die blanje..hahhaa..best jgak jd anak last nie. :DD..adoyh cmne la aku nk spm tahon dpann!! dilema nie.hahaha.emosional btol. :) thun dpan arap2 aku da pndai fizik,kimia,bio, and add math.aku nk bktikan kt org len yg aku pon bley bwat yg terbaek wloupon aku nie ngok ngek(u know what i meant.)

knape spm 201o ptot dibatalkan!by:dr. nana kamsah
..mmbuat plajar mnjadi gilee dan teramat stress
..pembaziran kertass(pembalakan hutan n penipisan lapisan ozon)
..mnjadikan plajar yg bodoh smakin tertekan lalu membunuh dri :DD hoho
..plajar yg x pndai merendah dri dan tros hilang keyakinan dri
..mnjadikan plajar yg elit smakin bangga dgn kpandaian yg dimililiki(takabur 2 x molek ustazah norzilan kabo)
..pas2 klu bdk2 ngah spm msti kluarge dowang x pegi blek kg ble ade pape perayaan sbb kononnye nk tman anak study(tali silaturrahim mnjadi rapuh..isk isk isk.x baek nie.)
..plajar2 dr tgkatan 1,2, dan 4 terase tersisih krane cg lbey tmpukan prhatian dowang kt bdk spm lalu myebabkan mereka berase diri mreka tidak pnting dan hilang smagat utk blajar.

p/S:tajok nie dike utarakan oleh LEKA lalu diketengahkan oleh NANA. peace!!